Friday, February 20, 2015

Επτά παραιτήσεις για τα πειραματικά σχολεία

Σε πλήρη ρήξη με το υπουργείο Παιδείας ήρθαν τα μέλη της διοικούσας επιτροπής των προτύπων σχολείων κατά τη δι� �ρκεια της συνάντησης που είχαν με τον υπουργό Παιδείας Αριστείδη Μπαλτά.
Oπως έλεγαν μετά το τέλος της συνάντησής τους, ο κ. Μπαλτάς αναφέρθηκε στα πρότυπα σχολεία κάνοντας χρήση μέχρι και της λέξης «χιτλερικό», αναλύοντας ιδεολογικά την αριστεία και εκφράζοντας την αντίθεσή του στην αριστεία και τον πειραματισμό.
Η επιστολή παραίτησης έχει ως εξής:
ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ � �ΗΣ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (ΔΕΠΠΣ)
Η Διοικούσα Επιτροπή των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων επί 4 χρόνια εργάστηκε χωρίς την παραμικρή υλική απολαβή ή αμοιβή για τα μέλη της, με μοναδικό στόχο τη δημιουργία ενός δικτύου 60 σχολικών μονάδων το οποίο είχε ως σκοπό να αποτελέσει οδηγό και.......
παράδειγμα καλών πρακτικών για τη δημόσια πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Στην προοπτική αυτή επιτελέστηκε ένα πολύπλευρο έργο με συγκεκριμένες παιδαγωγικές και αναπτυξιακές επιλογές, με εθελοντική προσφορά εκατοντάδων εκπαιδευτικών, σχολικών συμβούλων, διευθυντών σχολικών μονάδων, πανεπιστημιακών που ανέλαβαν την υλοποίηση του εγχειρήματος, με τη γενικευμένη αποδοχή στο επίπεδο της κοινωνίας και των εκπαιδευτικών θεσμών.
Οι διαφαινόμενες προθέσεις της νέας πολιτικής ηγεσίας όπως αυτές αποτυπώθηκαν κατ' αρχάς στο δημόσιο λ όγο της και ακολούθως στις συναντήσεις με τη ΔΕΠΠΣ κινούνται σε μια κατεύθυνση ολοκληρωτικής απαξίωσης του όλου θεσμικού πλαισίου και της προσπάθειας για ένα καλό, ποιοτικό, καινοτόμο δημόσιο σχολείο.
Επομένως η ΔΕΠΠΣ, η οποία αμέσως έθεσε την παραίτησή της στη διάθεση του κ. Υπουργού, δεν είναι δυνατόν να έχει άλλη επιλογή από την υποβολή της οριστικής της παραίτησης.
Γεώργιος Θεόφ. Καλκάνης, Πρόεδρος
Γιάννης Αντωνίου, Αντ� �πρόεδρος
Τάκης Δέγλερης
Κώστας Ραβάνης
Βασιλική Ζιάκα
Παναγιώτης Πήλιουρας
Γιάννης Σωσσίδης
Αικατερίνη Ριζάκη (Γραμματέας της ΔΕΠΠΣ)


Πηγή: http://kafeneio-gr.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment