Σίγουρα γνωρίζετε ότι το στομάχι μας εκκρίνει διάφορα οξέα με σκοπό την αποδόμηση και την επεξεργασία της τροφής που προσλαμβάνουμε, έτσι ώστε να γίνει στη συνέχεια ο διαχωρισμός των θρεπτικών από τις άχρηστες ουσίες και κάθε μία από αυτές να πάρει το δρόμο της στο ανθρώπινο σώμα.
< div>
< div>

No comments:
Post a Comment