Tuesday, February 25, 2014

Καμμένος αλα Βασιλάκης Καίλας – Ήμουν πλουσιόπαιδο και τώρα θα μου κατασχέσουν ακίνητα

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ

Αντιμέτωπος με κατασχέσεις ακινήτων βρίσκεται ο Πάνος Καμένος ενώ δεν δίστασε να αποκαλύψει ότι ήταν ένα πλουσιόπαιδο που τώρα ποια δυσκολεύεται να πληρώσει τα δίδακτρα των παιδιών του. Ο πρόεδρος των ΑΝ.ΕΛ μίλησε στην….


Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία για τις οικ� �νομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει, λέγοντας χαρακτηριστικά: « Ήμουν πλουσιόπαιδο, ναι. Σας λέω ότι όποιος είχε την τύχη να έχει μια ακίνητη περιουσία από την οικογένεια του, αυτή την στιγμή δεν έχει την δυνατότητα να πληρώσει τους φόρους που επιβάλλονται. Κανείς ιδιοκτήτης δεν μπορεί να ανταποκριθεί. Και εμάς, θα μας κατασχέσουν ακίνητα, σας το λέω… Δεν κάνω τον φτωχό όταν ξέρω ότι περνούν δύσκολα όλοι όμως έχω κι εγώ καθυστερήσει να πληρώσω τα δίδακτρα των παιδιών μου. Παρότι έχω ένα πολύ καλό μισθό, η γυναίκα μου εργάζεται και έχω μι α περιουσία. Όλοι ζοριζόμαστε».

Όσον αφορά τις αποκαλύψεις για τα σκάφη του, ο Πάνος Καμένος δήλωσε: «Πρόκειται για ένα φουσκωτό, που το έχω 15 χρόνια. Στην Ικαρία περνώ με την οικογένειά μου τις καλοκαιρινές διακοπές. Εγώ ξαπλώστρα στη Μύκονο των 3.000 ευρώ δεν είχα ποτέ. Δεν θα με βρουν πουθενά. Εγώ ούτε έχω κλέψει κανέναν ούτε έχω αποκτήσει χρήματα από την πολιτική – μεγαλύτερη δήλωση έκανα όταν μπήκα στην πολιτική, μικρότερη κάνω τώρα. Είπαν για το κότερο του πατέρα μου, το οποίο είναι δηλωμένο στις ελληνικές αρχές, είναι φορολογημέ� �ο. Τώρα που θα βγαίνουν οι δικαστικές αποφάσεις από έντιμους δικαστές, που θα έχουν ελέγξει όλα τα χαρτιά, θα δούμε τι θα πουν».

Πηγή: http://kafeneio-gr.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment