Monday, July 23, 2012

Σώθηκα με τον αποκωδικοποιητή Nova

Θα ξεκινήσω με μια μεγάλη παραδοχή… είμαι ο κλασικός Ελληνάρας που πάντα φροντίζει στο «και πέντε» να εκπληρώνει τις υποχρεώσεις του: να καταβάλει εκπρόθεσμα τα τέλη κυκλοφορίας μετά τις τρεις παρατάσεις του υπουργείου, να υποβάλλει τη φορολογική του δήλωση αφού έχει κλείσει και το… Taxis για διακοπές, να εκδίδει νέο διαβατήριο λίγο πριν το check in για το ταξίδι σε μη Σένγκεν προορισμό και ούτω καθ' εξής…

Έτσι και αυτή τη φορά με την πολυθρύλητη ψηφιακή μετάβαση… Τι κι αν έβλεπα μήνες τώρα την οικογένεια «κλικλίκου» στην τιβι να με προειδοποιεί για το «άναλογκ σουιτς οφ» (το είπα σωστά;), τι κι αν οι διαφημίσεις για αποκωδικοποιητές έδιναν κι έπαιρναν το τελευταίο 20ήμερο, εγώ στην κοσμάρα μου. Δεν έδινα σημασία, λες και η τηλεόραση μου είχε ένα είδος τεχνολογικής ανοσίας και δεν θα προσβαλλόταν από τον ιό της «ψηφιακής εκπομπής».

Μέχρι που το χρονικό ενός προαναγγελθέντος «μαύρου στην οθόνη» έγινε πράξη το βράδυ της Πέμπτης. Ξυπνάω την Παρασκευή και λίγο πριν πάω στη δουλειά, ανοίγω την τηλεόραση για την καθιερωμένη δόση μου σε Παπαδάκη και βλέπω μαύρο… Τελικά δεν είναι ο μόνος που στου Κασιδ-ιάρη το κεφάλι μαθαίνει, σκέφτηκα.

Συνειδητοποίησα λοιπόν ότι όλα αυτά που λέγανε το τελευταίο εξάμηνο και με ιδιαίτερη ένταση το τελευταίο 20ήμερο είχαν δόση –πικρής- αλήθειας. Έμεινα χωρίς ζάπινγκ!

Καβαλάω το αμάξι και στο δρόμο για τη δουλειά, σταματάω σε φανάρι και δίπλα μου κατάστημα Forthnet. Περιμένοντας να ανάψει πράσινο, διαβάζω νωχελικά την μαρκίζα του μαγαζιού. «Αποκωδικοποιητής Nova με 49€ και τρεις μήνες δωρεάν Nova Επίγεια»… «Μεγάλε σου' φεξε» λέω στον εαυτό μου. Κάνοντας μια κλασική ταριφιά, βγάζω από το πουθενά αλάρμ, κάνω λίγο δεξιά, διπλοπαρκάρω και κατεβαίνω στο μαγαζί.

Ένα και τελευταίο αποκωδικοποιητή προλαβαίνω μέσα στο ράφι να «μου κλείνει το μάτι», καθώς όπως μου είπε ο μαγαζάτορας, «φίλε η προσφορά λήγει στις 5 Αυγούστου, αλλά δεν προλαβαίνω να δίνω». «Κοίτα ρε επιτυχία τα κουτιά σκέφτηκα», γιατί δεν μας τα' λεγαν αυτά στο σχολείο στο ΣΕΠ (σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός για τους συνομήλικους τριαντα-something αναγνώστες, μακράν η καλύτερη σχολική ώρα για «κοπάνα»).

Του μέικ ε λονγκ στόρι σορτ, που λεν και στο χωριό μου, καβατζώνω τον αποκωδικοποιητή στα 49 ευρώπουλα και μετά από το βαρετό πλην απαραίτητο 12ωρο στη δουλειά (άτιμη τρόικα, άλλους τους ανεβάζεις κι άλλους τους ρίχνεις στα τάρταρα), πάω σπίτι το βραδάκι.

Σε λιγότερο από 5 λεπτά, η Nova Επίγεια είχε εξαλείψει τη μαυρίλα από την οθόνη μου. Ο αποκωδικοποιητής NovaBox είχε πλήρως εγκατασταθεί, με ελληνικό μενού και υποστήριξη ελληνικών υπότιτλων παρακαλώ – και όχι οι κινεζιές και οι άλλοι β ΄διαλογής ανώνυμοι αποκωδικοποιητές που κυκλοφορούν στα καλάθια των ηλεκτρονικάδικων που σου μιλούν με ιδεογράμματα...

Όλα τα επίγεια ψηφιακά κανάλια ήταν στη θέση τους και μαζί είχα τζάμπα για τρεις μήνες και περιεχόμενο της Nova. Ταινίες σε πρεμιέρες και σειρές που τα σπάνε και φυσικά μπαλίτσα όταν ξεκινήσει το πρωτάθλημα. Α και να μην το ξεχάσω, στο τρίμηνο προλαβαίνω και να κουνήσω σεντόνι, αφού κάπου διάβασα ότι η Nova θα έχει φέτος όλο το Champions League τις Τρίτες… Ε και μετά το τρίμηνο έχει ο Θεός. Όλο και κάποια καλή προσφορά θα βγάλει η Nova για να κρατήσω όλο το χρόνο την Επίγεια.

Κλασικά πάλι, θα με καλέσουν στο και πέντε να ανανεώσω… Είπαμε Ελληνάρας!

No comments:

Post a Comment