Tuesday, January 29, 2013

Το σχόλιο του Γιώργου Τράγκα, στο Facebook...

Το σχόλιο του Γιώργου Τράγκα, στο Facebook...



Goodmorning και καλή εβδομάδα φίλοι μου…

Νομίζω ότι είναι το πιο κουφό που διάβασα τις τελευταίες ημέρες! Εκ προοιμίου σας λέω ότι δεν με απασχολεί και ότι είμαι αποφασισμένος να προστατεύσω νομικά – μετά θάνατον – πού θα δώσουν το … πουλί μου! Διότι, όπως διάβασα με νόμο, χωρίς προϋπάρχουσα συγκατάθεση μου και χωρίς τη σύμφωνη γνώμη της χήρας μου ή των συγγενών μου, μετά θάνατον, μπορεί πλέον το κράτος να «κατασχέσει» τα όργανα μου και να τα μοιράσει στα πέρατα της γής!

Με βάση νόμο του παγκόσμιου αρχιερέα του… Αυνανισμού (GAP), όλοι οι έλληνες γινόμαστε πλέον αναγκαστικοί δότες και όχι δωρητές οργάνων, σε έξι μήνες από τώρα, είτε το θέλουμε, είτε όχι! Σύμφωνα με τον νόμο που ψήφισε το 2011 ο Γιωργάκης, η αφαίρεση των οργάνων μας θα μπορεί να γίνεται σε νοσοκομεία, ιδιωτικά και δημόσια, ή από εταιρείες, και όχι από τον ΕΟΜ (Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων) όπως γινόταν μέχρι σήμερα!

Δηλαδή ο εγγονός του μέγα διδασκάλου, Οράτιου Τσάντ, απ' ότι κατάλαβα, με το νόμο αυτό, εισάγει εμμέσως πλην σαφώς στην ζωή μας την νομιμοποίηση του εμπορίου ανθρωπίνων οργάνων!!!! Θα πρέπει να σημειωθεί, ότι η συγκεκριμένη διάταξη αποτέλεσε αφορμή για την παραίτηση του προεδρείου του ΕΟΜ και την έντονη δυσαρέσκεια των Γιατρών των ΜΕΘ, καθώς θεωρούν πως η χώρα μας θα αποτελέσει τροφοδότη οργάνων και ανθρωπίνων ιστών για όλο τον πλανήτη, ενώ το ανθρώπινο σώμα μετατρέπεται με την έννοια του Εμπράγματου Δικαίου σε πράγμα, επειδή κάποιο φυσι κό ή νομικό πρόσωπο ασκεί πια κυριότητα σε αυτό.

Δεν αποκλείω μάλιστα, να υπάρξει σύντομα νόμος, ή πράξη νομοθετικού περιεχομένου που να «κατάσχει» τα όργανα και τα μέλη αποβιώσαντος που χρωστάει στο δημόσιο, προκειμένου με την «πώληση» τους σε ξένα κέντρα μεταμοσχεύσεων να συμψηφίζει μέρος ή το σύνολο της οφειλής του εκλιπόντος προς το δημόσιο!!!!

Όπως αντιλαμβάνεστε δεν μπορεί να υλοποιηθεί πλέον και το ανέκδοτο που αναφέρεται στην διαθήκη ενός πάμπλουτου εκλιπόντος, ο οποίος άφηνε όλη του την περιουσία στο χωριό και την ψ…λη στην Μαριώ»(!), γιατί και αυτή πρόκειται να «δημευθεί» βάσει του νέου νόμου. Ζούμε μία ωραία ατμόσφαιρα φίλοι μου..….. Και μη χειρότερα!!!!

Υ.Γ. Είναι δυνατόν το Πανεπιστήμιο Κολούμπια να πληρώνει- όπως διάβασα- 30.000 δολάρια στον GAP για διαλέξεις;;;;;

KEEP IN TOUCH!


Πηγή

Πηγή: http://www.ramnousia.com/

No comments:

Post a Comment