Δελτίο Τύπου της Χρυσής Αυγής σχετικά με το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας για την λίστα Λαγκάρντ..
«Κάθαρση- μαϊμού από τη βουλή κόντρα στη λαϊκή βούληση. ΝΔ και Σύριζα αθώωσαν Βενιζέλο και Παπανδρέου δίνοντας ανάσα στο διεφθαρμένο σύστημα εξουσίας. Η Χρυσή Αυγή θα απαιτήσει δυναμικά την απόδοση ποινικών ευθυνών σε κάθε εμπλεκόμενο. Ο αγώνας για πολιτική κάθαρση συνεχίζεται», τονίζει σε ανακοίνωσή της
Πηγή: http://www.eglimatikotita.gr/

No comments:
Post a Comment